شرایط سنی رده های پایه در سال ۹۶ اعلام شد

   

photo_2017-03-28_12-31-35به گزارش روابط عمومی باشگاه توفان سرایان سپهری مدیر عامل این باشگاه اظهار داشت: به دنبال مشخص شدن شرایط سنی رده های پایه فوتبال از سوی فدراسیون این باشگاه خود را جهت حضور مقتدرانه در مسابقات قهرمانی استان مهیا و در راستای شرکت در این دوره از مسابقات برنامه ریزی های خوبی انجام داده تا بتواند در چند رده سنی تیم های خود را راهی مسابقات مذکور نماید.

وی ابراز امیدواری کرد با امکاناتی که اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان در اختیار این باشگاه قرار خواهند داد، این مجموعه میتواند خود را به سرعت برای مسابقات فوتبال قهرمانی استان در سال جاری آماده کند. وی ایجاد انگیزه در بازیکنان و عرضه برنامه های کاربردی را از مهمترین عوامل موفقیت تیم های این باشگاه در مسابقات پیش رو بیان کرد و گفت برگزاری رقابت های دوستانه تا پیش از مسابقات رسمی، می تواند بازیکنان را درشرایط مطلوب تری قرار دهد.

وی در خصوص تیم فوتبال جوانان باشگاه نیز گفت: در مسابقات فوتبال قهرمانی استان در سال گذشته و مسابقات فوتسال جام فجر در بهمن ماه ۹۵ عملکرد بسیار امیدوار کننده ای را از این بازیکنان مشاهده کردم و دلیل پیشرفت آنان را هوش و استعداد بالای فوتبالی، یکدلی، تمرینات مستمر و مسابقات دوستانه دانسته و برای بهتر شدن تیم برنامه های مختلفی را ارائه نمود.

حسن سپهری مدیر عامل باشگاه توفان: ضمن تشکر از زحمات بی دریغ اداره ورزش جوانان، هئیت فوتبال و تمامی ادارات و نهادهای شهرستان،یکی از اولویت های باشگاه را در سال جدید توسعه روابط با ادارات و مردم عزیز و شریف شهرستان بیان کرد. وی اعلام کرد که بی شک با توسعه روابط و تقویت تعاملات موفقیت های بیشتری بدست خواهیم آورد و ضمن استفاده از تجربه آنان سرعت خود را برای رسیدن به اهداف تعیین شده افزایش خواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد از طرفی ورزش، بهترین مکان برای نشان دادن این حقیقت به فرزندان است که هر چه تلاش و کوشش بیشتری انجام دهیم به مو فقیت های بیشتری می رسیم، مساٌله ای که تجربه و تاریخ نیز به بشر ثابت کرده است. ورزش همچنین جایگاه خوش رفتاری و خوش اخلاقی است تا به فرزندان خود یاد دهیم که باید در هر مکان و جایگاهی به دیگران  اهمیت دهند و با مردم خوش رفتاری کنند.

وی با بیان اینکه این رشته ورزشی علاوه بر سلامت جسم، سلامت روحی ورزشکاران را نیز به همراه خواهد داشت و یکی از جذاب ترین رشته های ورزشی دنیاست، افزود: در دین مبین اسلام به ورزش کردن تاٌکید شده و این امر کار مسئولان را سنگین تر می کند و ما در تلاش هستیم شرایط مناسبی برای توسعه و گسترش این رشته ورزشی در سطح شهرستان به وجود آوریم و در فراگیر شدن هر چه بیشتر آن بکوشیم.

وی در پایان بیان نمود: ابلاغیه این دوره فدراسیون فوتبال بر خلاف سال های گذشته، شرایط سنی سال گذشته(۹۵) و امسال (۹۶) را در بر می گیرد که هدف از این اقدام، بهبود برنامه ریزی مدارس و آکاذمیهای فوتباال برای پرورش بازیکنان می باشد.

رده سنی فصل ۹۶-۹۵ نونهالان زیر ده سال: ۱۱ دی ۱۳۸۶ به بعد نونهالان زیر یازده سال: ۱۱ دی ۱۳۸۵ به بعد نونهالان زیر دوازده سال: ۱۱ دی ۱۳۸۴ به بعد نونهالان زیر سیزده سال: ۱۱ دی ۱۳۸۳ به بعد نونهالان زیر چهارده سال: ۱۱ دی ۱۳۸۲ به بعد نوجوانان زیر شانزده سال: ۱۱ دی ۱۳۸۰ به بعد جوانان زیر نوزده سال: ۱۱ دی ۱۳۷۷ به بعد امید زیر بیست و یک سال: ۱۱ دی ۱۳۷۵ به بعد

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *