پیام مدیر عامل

۲۲

مهمترین عامل درکسب هرموفقیت، تدوین ومشخص کردن دقیق اهداف می باشد. هدف گذاری مهمترین عامل حرکت و خلق آینده است، هدف ها هستند که مقصد و مسیر زندگی فردی و سازمانی را روشن می کنند. هدف گذاری همانند  ترسیم جاده ای برای آینده است. تلاشی ارزشمند است که معطوف به هدف باشد، تلاش بی هدف پرتاب تیر در تاریکی است. یکی از موانع بسیار مهم موفقیت و کامیابی، ناتوانی افراد و سازمانها در تدوین اهداف می باشد. آنهایی که رؤیایی در ذهن و هدفی بر روی کاغذ نداشته باشند  مقصدشان ناکجا آباد خواهد بود.

با یاری پروردگار یکتا و قدردانی از مس‍‍‍َولان، ورزشکاران و هواداران گرامی،  موجب خرسندی  اینجانب است که پس از چندین سال فعالیت در حوزه ورزش در سطح شهرستان و استان، در این برهه زمانی افتخار حضور و خدمتگزاری در باشگاه توفان سرایان را دارم.

این باشگاه براساس بررسی ویژگیهای  محیط پیرامونی ورزش  منطقه و شهرستان و نگاه کارشناسانه  به نیازهای  اختصاصی  فعالان  ورزشی و خدمات جدید و به روز باشگاهی تاسیس شده است.

ما ضمن پایبندی به اخلاق حرفه ای تلاش داریم همواره ضمن حفظ منافع ورزشکاران، کارکنان و هواداران، منافع سایر ذینفعان از جمله سازمان های دولتی و خصوصی و منافع عمومی  منطقه و شهرستان را مورد توجه قرار دهیم. در این مسیر پشتوانه  اصلی  ما سرمایه انسانی نخبه و جوان، مدیران و مربیان مجرب و خوشنام ورزشی شهرستان و استان و بهره گیری از فناوری های روز است.  بر اساس چشم انداز باشگاه که تبدیل شدن به یک باشگاه خوشنام منطقه ای است؛ تلاش ما از یک سو ارای‍ه ی خدمات همه جانبه و برتر به ورزشکاران و از سوی دیگر مدیریت بهینه دارایی ها  و درآمدهاست.

امیدواریم در سایه توجه خداوند و همراهی تمامی علاقه مندان در تعالی  فعالیتهای ورزشی شهرستان  توفیق داشته  باشیم. در راستای این مأموریت و اهداف تعریف شده پیش بینی می کنیم به زودی دستاوردهای جدیدی را به ورزش منطقه معرفی  و عرضه کنیم و الگویی موفق از باشگاه داری نوین باشیم.